![first fixed slider](/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/fr/fr-fr/nos-engagements/vers-une-beaute-encore-plus-durable/garnier_website_natgeo_banner_no-logos_notext_v2.jpg?rev=774e10b3d64041e5b78965f346a0d5bf)
Vår neste milepæl for Green Beauty vil være en kunnskapsserie med som gir forbrukere tilgang til ekspertråd praktiske tips for en grønnere hverdag. Dette er første steg i en ny forpliktelse som har som mål å oppmuntre og hjelpe millioner av mennesker til å leve grønnere på planeten innen 2025.
.
Denne nye forpliktelsen er siste i en serie av ambisiøse mål for 2025 for å redusere Garniers miljømessige påvirkning gjennom hele verdikjeden. Vi vil fortsette vår bærekraftige transformasjon og forplikte oss til å gi millioner av mennesker tilgang til ekspertkunnskap og praktiske tips til hvordan de selv kan bidra i hverdagen.
Vi har samarbeidet med National Geographic Creative Works for å videreformidle dette til forbrukerne. Inspirert av National Geographic Explorers, viser innholdet hvilke endringer i hverdagen som kan gjøre en forskjell, samt tar opp det viktige spørsmålet - Kan skjønnhet bli grønnere?
![Adrien Koskas Garnier Global President](/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=350&rev=e4b31ab78d5c450cbd439c50973f07e8&sc_lang=nb-no&hash=54FB3AD4D6D99AFF84FAAD9FBB116AAD 350w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=400&rev=e4b31ab78d5c450cbd439c50973f07e8&sc_lang=nb-no&hash=8146B139E69ACA96800CA468941E933A 400w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=450&rev=e4b31ab78d5c450cbd439c50973f07e8&sc_lang=nb-no&hash=F9B5F1ED7B212EADE1932B4941F764F2 450w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=500&rev=e4b31ab78d5c450cbd439c50973f07e8&sc_lang=nb-no&hash=6A7927011B01D8BC1160D60600A5FDF1 500w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=550&rev=e4b31ab78d5c450cbd439c50973f07e8&sc_lang=nb-no&hash=CA01BD94373655DA0A274E2ED0316238 550w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=600&rev=e4b31ab78d5c450cbd439c50973f07e8&sc_lang=nb-no&hash=BAE8230BA09559B75DF22ADEC0C870ED 600w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=650&rev=e4b31ab78d5c450cbd439c50973f07e8&sc_lang=nb-no&hash=BC39E79C1AFB530B3F716938EDBC9789 650w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=700&rev=e4b31ab78d5c450cbd439c50973f07e8&sc_lang=nb-no&hash=C40A9DC9FB1702C1A36A274F9BFE798D 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=767&rev=e4b31ab78d5c450cbd439c50973f07e8&sc_lang=nb-no&hash=0E3CF569AD908D6000F3F7BC55D67D9A 767w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=800&rev=e4b31ab78d5c450cbd439c50973f07e8&sc_lang=nb-no&hash=2A82C4435CEBBB1CA7D64F41BCD35DFF 800w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=900&rev=e4b31ab78d5c450cbd439c50973f07e8&sc_lang=nb-no&hash=A61E277A1B07282F47420749166CB8C6 900w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=950&rev=e4b31ab78d5c450cbd439c50973f07e8&sc_lang=nb-no&hash=C22532E94DAA6546095A64AFCFD1CF81 950w)
“For å forstå hele Green Beauty-kraften, har Garnier lyst å dele (med deg) det vi har lært av kundene. Bærekraft kan være et ømtålig emne og målet vårt er å gjøre det fullt ut tilgjengelig - det har vi gjort med de produktene vi skaper, fra sjampostykker utviklet med en teknologi som gjør det lett å skylle ut, økovennlig emballasje med integrert papp i tubene og gjenfyllbare produkter - men det stopper ikke her - vi vil gå enda lenger. Gjennom samarbeidet med National Geographic CreativeWorks har vi som mål å gi forbrukerne våre tilgang ekspertenes råd for å leve grønnenere i hverdagen.” Adrien Koskas, Garnier Global President